BaMo mailing

 

\"

 

 

Bedrijfs Administratie voor MKB en Organisaties

Beste MKB’er,
Als startende of reeds bestaande kleine onder nemer heeft u de handen vol met allerlei praktische werkzaamheden de direct met uw bedrijf te maken hebben. Kortom, uw wilt bezig zijn met het beoefenen van uw vak. Uiteraard heeft u dan weinig tijd en zin om ook nog energie in de administratie te steken. Daarvoor hebben wij een oplossing.
Speciaal voor MKB-bedrijven hebben wij een administratie pakket ontwikkeld. Geen losse word- en excel-bestanden meer. Alle offertes, orders, inkopen en facturen komen in één centrale database. Door het koppelen van documenten aan een relatie en/of een project, houd u makkelijker en beter het overzicht, ook als u met twee of meerdere personen aan hetzelfde project of dezelfde relatie werkt.
De echte winst wordt behaald door het maar eenmaal invoeren van de relatie gegevens en daaraan gekoppelde projecten, maar ook door het btw en omzet overzicht van de facturen zonder dat u daar extra handelingen voor hoeft te verrichten.
BaMo is geen out-of-the-box programma, maar een basispakket dat vervolgens in samenspraak met de klant nader wordt vormgegeven, zodanig dat u direct met de juiste instellingen aan de slag kunt gaan. Kortom, uw hele administratie en uw financiële boekhouding in een handomdraai geregeld.
De invoer van de lay-out van uw briefpapier, inclusief uw logo is minuten werk. Uw eerste offertes en facturen zijn daardoor professioneel. Gedurende de voortgang van een project is ook de urenadministratie van belang en vandaar dat ook deze een integraal onderdeel vormt van het door ons geleverde administratiepakket.
Wat kost het? BaMo kost standaard eenmalig € 550,– ( excl. BTW ) en inclusief een begeleiding en installatie van maximaal 2 uur. Heeft U extra wensen, ook die kunnen wij voor u waarmaken.
Heeft u belangstelling voor ons BaMo administratie programma. Neem dan contact met ons op via info@jorsystems.nl of bel ons op +31 6 21 46 49 15

 

 

Geef een reactie